Customer Loyalty Management Conference (2022)

Cyprus – Customer Loyalty Management Conference 2022

Τα τελευταία δύο χρόνια η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει μεταβληθεί. Η πανδημία, οι γεωπολιτικές εξελίξεις (Ουκρανικό ζήτημα) και οι επιπτώσεις τους (ενεργειακή κρίση, ακρίβεια κ.α. ) έχουν επηρεάσει τον τρόπο σκέψης και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε το Euromonitor International για το 2022, οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο ευέλικτοι αλλά και πιο απαιτητικοί. Τα προβλήματα που προέκυψαν στην εφοδιαστική αλυσίδα τους έκαναν πιο δημιουργικούς, με αποτέλεσμα να στραφούν σε διαφορετικά brands, να γραφτούν σε συνδρομητικές υπηρεσίες και να αναζητήσουν εναλλακτικές μεθόδους αγορών, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στα Ελληνικά και Αγγλικά χωρίς διερμηνεία 

www.loyaltyconference.gr

Συμμετοχές:

Ελενα Χατζηνικολάου

t. (+357) 96 494925

e. elenah@boussias.cy

Χορηγίες:

Γιώργος Λοϊζου

t. (+357) 99 103323

e. georgel@boussias.cy

Ιωάννα Αντωνίου

t. (+357) 99 494653

e. ioannaa@boussias.cy

The event is finished.

Tags: ,

Date

16 Nov 2022
Expired!

Time

09:00

Local Time

  • Timezone: America/New_York
  • Date: 16 Nov 2022
  • Time: 02:00

More Info

TICKETS

Event Type

Conferences

Location

ONLINE on HOPIN
ONLINE on HOPIN
online

Organizer

BOUSSIAS GR
BOUSSIAS GR
Phone
(+30) 210 710 2486

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *