Pricing Conference
Η πανδημία Covid – 19 επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και άλλαξε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν τον «ψηφιακό δρόμο», καθώς οι καταναλωτές επισκέπτονται λιγότερο τα φυσικά καταστήματα και κάνουν τις αγορές τους online, επιλέγοντας ανάμεσα σε εκατοντάδες προϊόντα εκείνο που θεωρούν ότι έχει την καλύτερη τιμή. Σε αυτή τη «νέα κανονικότητα», ένας ακόμα παράγοντας αναμένεται να επηρεάσει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων αλλά και την συμπεριφορά των καταναλωτών: η άνοδος του πληθωρισμού.
Σε αυτό το κλίμα που έχει δημιουργηθεί, το συνέδριο Pricing 2022, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, έρχεται να ενημερώσει τις επιχειρήσεις για την λειτουργία του Pricing, να παρουσιάσει τις νέες τάσεις και τις στρατηγικές που επιτάσσει η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και η «νέα κανονικότητα», τα μοντέλα, τα εργαλεία και τις μεθόδους που μπορούν να οδηγήσουν μια επιχείρηση στην επιλογή εκείνων των τιμών που μεγιστοποιούν τα κέρδη της. Με παραδείγματα επιτυχούς χρήσης του Pricing σε διεθνές αλλά και σε εγχώριο επίπεδο, με παρουσιάσεις εξειδικευμένων ομιλητών και ανάλυση case studies οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις πρακτικές στο χώρο του Pricing, που σημειώνει ραγδαία εξέλιξη, λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας και της έκρηξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Leave a Reply