Σε μια πρωτοφανή περίοδο ανάπτυξης και παράλληλα συγκράτησης κόστους, το λιανεμπόριο της Κύπρου, σε όλο το φάσμα της αλυσίδας εξυπηρέτησης (προμηθευτές, λιανέμποροι, 3PL, άλλοι πάροχοι υπηρεσιών κα) καλείται να διαχειριστεί σημαντικές προκλήσεις όπως:
Αντιδράσεις αγοραστών για πιθανές αυξήσεις τιμών
Ελλείψεις προσωπικού
Αυξήσεις μισθών προσωπικού
Καθυστερήσεις αφίξεων προϊόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα
Χαμηλό On-the-shelve availability
Απαραίτητες επενδύσεις σε θέματα τεχνολογίας, υποδομών κα
Περιορισμένοι χρηματοοικονομικοί πόροι
Αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των αγοραστών
Προστασία του περιβάλλοντος και της κοινωνίας
Επιδράσεις της Παγκοσμιοποίησης στους αγοραστές και στην αγορά στο σύνολο