Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

H εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία, την κερδοφορία και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης που παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα. Την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου η ελληνική αγορά δίνει το καθιερωμένο ραντεβού της στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», για να παρουσιάσει και να παρακολουθήσει επιλεγμένες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.

 

www.customerconference.gr/

The event is finished.

Date

24 Feb 2022
Expired!

Time

09:00 - 18:00

Local Time

  • Timezone: America/New_York
  • Date: 24 Feb 2022
  • Time: 02:00 - 11:00

More Info

LEARN MORE

Event Type

Conferences

Location

ONLINE on HOPIN
ONLINE on HOPIN
online

Organizer

BOUSSIAS
BOUSSIAS
Phone
(+30) 210 710 2486

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *