Cyprus Customer Excellence Awards


Project Description

Είναι γνωστό πως οι εταιρείες που αναπτύσσουν καλά σχεδιασμένα προγράμματα εξυπηρέτησης πελατών απολαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά διατήρησης πελατών και πως κοστίζει εξαιρετικά περισσότερο το να αποκτήσει κάποιος νέους πελάτες έναντι της διατήρησης των υπαρχόντων. Για τους λόγους αυτούς, οι εταιρείες επενδύουν σε προγράμματα εμπειρίας και εξυπηρέτησης πελατών επιδιώκοντας να αυξήσουν την αφοσίωση και να αναπτύξουν βαθύτερες σχέσεις με το πελατειακό τους κοινό.

 

Project Details

Let’s Get in Touch

We’re interested in talking
about your business.