ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, εξειδικευμένες ομιλίες και μεγάλη συμμετοχή το 2o Social Media & Influencer Marketing Conference στην Λευκωσία
Με εξειδικευμένες ομιλίες και σημαντικούς διαλόγους μεταξύ των ομιλητών και των παρευρισκόμενων πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα την Πέμπτη, 8 Ιουνίου στο Hilton της Λευκωσίας το 2o Social Media & Influencer Marketing Conference στην Κύπρο το οποίο διοργάνωσε η BOUSSIAS Cyprus και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ η EPIC.
Το συνέδριο φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε θεσμό και ετήσια συνάντηση μεταξύ όλων όσων επιθυμούν να έχουν άμεση επαφή και ενημέρωση από κορυφαίους διεθνείς και Κύπριους ομιλητές αναφορικά με τις τάσεις και τις εφαρμογές των social media.
H CEO της Boussias Cyprus, Μαρία Κυριάκου και Θεσμικοί Φορείς, άνοιξαν τις εργασίες του Συνεδρίου με ενδιαφέροντες χαιρετισμούς. Συγκεκριμένα η Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, Αιμιλία Ορφανίδου, ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, Δημήτρης Δημητρίου και η Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Αρετή Αναστασιάδου.
Ο Head of Communications & PR της EPIC και Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, Λευτέρης Αθανασίου, απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό εκπροσωπώντας τον Χορηγό που ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ το συνέδριο.
Οι εταιρείες OPIUM WORKS, RED WOLF PR & ADVERTISING και SALAMIS ήταν οι χορηγοί του συνεδρίου.
Το συνέδριο τέλεσε υπό την Αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ) και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ).
Εξαιρετικό ενδιαφέρον συγκέντρωσαν οι στοχευμένες ομιλίες των επτά Διεθνών Key Note Ομιλητών, αναλυτικά, από την Kotryna Kurt (Founder, Linkedist) με τίτλο “Personal branding for leaders on LinkedIn”, από τον Αλέξανδρο Σχιζά (Strategic Agency Manager, Google) με τίτλο “Mastering the Full Funnel YouTube Strategy: Navigating New Trends and Formats for Enhanced Reach and Impact’, από τον Oliver Yonchev (CEO, Flight Story) με τίτλο “The internet and social media is changing – brands either pay attention or die!”, από τον Jon Mowat (Managing Director, Hurricane Media) με τίτλο “TikTok .. Do I need it?”, από τον Tom Sweeney (Head Of Creative Strategy, Fanbytes) με τίτλο “Write Better Briefs: Developing your creative strategy to win on TikTok”, από την Lucy Morris (Creative Lead, SEEN Connects) με τίτλο “Social Media is shape-shifting” και από την Soco Núñez de Cela (Brand and Communications Director, Burger King UK) με τίτλο “There’s no secrets, it’s just fire”.
Κύπριοι Ομιλητές μονοπώλησαν το ενδιαφέρον με τις σημαντικές και διαδραστικές τους ομιλίες αλλά και με τις εύστοχες ερωτήσεις που απεύθυνε ο καθένας στον Key Note Ομιλητή της επιλογής του. Συγκεκριμένα, ο Ηλίας Αντωνιάδης (General Manager, Red Wolf PR & Advertising) μαζί με τον Φίλιππο Σιακαβάρα (Head of Digital, Red Wolf PR & Advertising), με τίτλο ομιλίας “How to Survive in the Wild West of Influencers – From Marilyn to Kylie“, η Σταυριάνα Ναθαναήλ (Head of Opium Works) με τίτλο “Influencers: Success Story gone wrong”, και ο Γιάννης Παπαδημητρίου (Media Specialist, Globe One Digital).
Πολύ ενδιαφέρον, τέλος, ήταν το δίωρο workshop με την Kotrina Kurt το οποίο έλαβε χώρα μετά το πέρας τους συνεδρίου με κεντρικό θέμα “A Deep Dive into LinkedIn Profile and Content Creation” με μια εκτενή συζήτηση μεταξύ της Key Note και των Συνέδρων.
Υποστηρικτές: CONEQ AUDIO VISUAL EQUIPMENT, OMNIMEDIA, PETROLINA